Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
1179 postów 171 komentarzy

PREZYDENT

Czerwony Korsarz z Gdańska - Od sierpnia 2014 r. prowadzę redakcję POMORSKIEJ TELEWIZJI NARODOWEJ, którą to z mojego pomysłu pomógł mi założyć EUGENIUSZ SENDECKI. Od 2006 roku jestem Prezydentem założonej przeze mnie www.fundacja - slawpol.eu w strukturach której działa

ROSYJSKI TU-154 SPADŁ DO MORZA OBOK SOCZI

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Dlaczego do tej KATASTROFY doszło?Zdarzenie to bada specjalna Komisja....Co ustalono dotychczas?Pilot sterował tym samolotem nożnym osprzętem co normalnie nie jest praktykowane!?

Upadek samolotu Tu-154 rosyjskiego Ministerstwa Obrony, który rozbił się w pobliżu Soczi, 25 grudnia 2016 roku, nadal jest przedmiotem zainteresowania opinii publicznej. Członkowie Komisji oraz eksperci cywilni przez długi czas nie mógli zrozumieć, dlaczego samolot spadł do Morza Czarnego niemal natychmiast po starcie i co wydarzyło się na jego  pokładzie. Wreszcie tajemnice zostały ujawnione ...

Pracownicy, którzy są zaangażowani w badaniu katastrofy Tu-154 koło Soczi stwierdzili,  że wszystkie systemy samolotu do jej styku z powierzchnią wody były nienaruszone i pracowały  normalnie. Stwierdzono również, że eksplozja na lub obok planszy przed wpadneciem  do morza również nie. Oczywiste działania pilotów, które wskazują też, nie mógło być swójego błędu w  pilotażu. Jedyną rzeczą, która była w stanie ustalić za pomocą obiektywnej kontroli jest więc niezrozumiałe działania dowódcy statku powietrznego. Dowódca korzystał z toczenia pedały steru, które nigdy nie są używane podczas startu. Dlaczego to zrobił nie było jasne, dopóki nie odkryli uszkodzenia lewej i górnej części łopatek silnika. Z ptaków uderzających taka szkoda nie może być!? Co się naprawdę stało?

Komisja odniosła wrażenie, że zanim pilot  nagle zobaczył dziwną przeszkodę, że dowódca próbował ją  ominąć. W tym przypadku będzie oczywiste zastosowanie pilota obrót pedałów. Trzeba było szybko ominąć jakiś licznik "uderzenia". Ponadto jest oczywiste, a repliką dowódcy "Uh, e-kopalnia". Być może w celu uniknięcia skutków nadchodzących z niektórymi obiektami manewry  zawiodły i samolot rozbił się, mimo prób ratowania załogi. 

Informacja z rosyjskiego portalu

KONTRADMIRAŁ

POLSKICH DRUŻYN STRZELECKICH

SŁAWOMIR ZIEMBIŃSKI

KOMENTARZE

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

ULUBIENI AUTORZY

więcej